Hvor skal det du vil fortelle deles?

DIGITAL MARKEDSFØRING

HJEMTJENESTER – DIGITAL MARKEDSFØRING

Markedsføring er viktig, både for å nå ut med et budskap og for å gjøre det tilgjengelig. Men det er vel så viktig at det når ut til riktig målgruppe, slik at leseren oppfatter det som relevant. Våre markedsførere bruker god tid på å bli kjent med kundens målgruppe, analysere markedet og lage treffende budskap for riktig kanal. 

Performance marketing

For at budskapet ditt skal nå riktig målgruppe må det gjøres tilgjengelig i de rette kanalene. Ved å ha god kontroll på hvor målgruppen befinner seg og hvem de er, kan man rette ulike budskap i ulike kanaler til ulike målgrupper.

Les mer om markedskampanjer

Programmatisk annonsering

Programmatiske kampanjer er datastyrte annonsebannere. De kjøres på utvalgte nettsider og mot utvalgte målgrupper. I slike kampanjer styrer vi et bestemt budskap mot kjøpergruppen din. Med slike bannere kan du kommunisere til de som allerede har besøkt nettsiden din, eller informere om en kampanje dere har gående.

Les mer om programmatisk annonsering

Google Ads-annonsering

Søkeordsannonser er en svært lønnsom og smart måte å treffe potensielle kunder på i det øyeblikket de er ute og søker etter dine produkter eller tjenester. Trafikken du får gjennom Google Ads-annonsene dine er potensielle kjøpere som er på utkikk etter akkurat det du tilbyr.

Les mer om søkeordannonser

Sosiale medier-annonsering

Alle kommunikasjonsflater har ulik hensikt og unike mottakere. Alt til ulik tid og i ulik kontekst. Man kan skreddersy budskap til hver enkelt målgruppe. Mot et publikum som ikke tidligere har vist interesse, bør man kommunisere et annet budskap enn mot et retargeting-publikum, det vil si de som allerede har har vist interesse. Ved å tilpasse kommunikasjonen etter hvordan mottakeren agerer, øker man sjansen for å fange oppmerksomheten deres. 

Les mer om facebook-annonsering

Søkemotoroptimalisering (SEO)

Det å være synlig i søkemotoren er ofte avgjørende for at nettsiden din skal bli funnet idet noen gjør et søk relatert til din bedrift og merkevare. Dersom noen i din målgruppe ønsker å avdekke et behov eller løse et problem, er ofte søkemotoren det første stedet de leter.  80% av de som søker trykker på lenkene på første side av sine søk.  Eksisterer du ikke på side 1 vil du heller ikke bli funnet.

Les mer om søkemotoroptimalisering

HØYDEPUNKTER DIGITAL MARKEDSFØRING

Obos Fornebu
Økt interesse for nytt boligfelt av Obos på Fornebulandet gjennom historier om hvordan det er å flytte fra hus til leilighet.
Nedre Bleiker Gård
Innholdsmarkedsføring rettet mot lokalmiljøet ga stor interesse for Nedre Bleiker Gård sin salgsstart.

Få med deg alle
oppdateringer fra B17

Vil du ha inspirerende og faglig innhold om markedsføring og prosjekter vi jobber med? Meld deg på vårt nyhetsbrev som sendes ut en gang i måneden. 

 

Vi bruker cookies for din brukeropplevelse – Les mer