Vi kaller det Branding & Business

Dine utfordringer er våre utfordringer

Hei! Hvor er du på vei?

Vil du fremover og oppover, eller går du i feil retning? Markedsføring har endret seg dramatisk det siste tiåret, og flere opplever at deres valgte markedsføringsstrategi tidvis ligger bakpå. Hvordan skal du klare å ligge i forkant av teknologiens kappløp? Vi i B17 mener at veien til vekst er gjennom kundens kjøpsreise, og ikke gjennom din salgsreise.

En god kjøpsopplevelse

Tidligere var kunden nesten avhengig av en selger for å få tilgang på informasjon og for å kunne ta en kjøpsbeslutning. I dag vil et kjapt internettsøk kunne gi svar på det meste, og kunden forventer at med noen få klikk skal det være mulig å kjøpe, bestille eller kontakte deg. Derfor har vi i B17 alltid kjøpsopplevelsen i fokus når vi hjelper våre kunder med å utarbeide en markedsstrategi.

Markedsstrategi

Stoler kundene dine på deg? 

Innholdsproduksjon

Snakker du til målgruppen din?

Sosiale medier

Blir du likt og delt? 

Nettsider & Landingssider

Gir du et godt førsteinntrykk?

Digital annonsering

Er du der kundene dine er?

Analyse og leadsgenerering

Vet du om markedsføringen fungerer?

Ønsker du å vite mer om våre tjenester eller hva vi kan gjøre for din bedrift?

Kontakt oss

Vår Branding & Business modell

Vi har delt det inn 3 deler

Steg 1

33%

Vi starter med et innledende møte hvor vi ønsker å høre din historie og lytte til dine utfordringer. Vi ønsker å se deg og ditt potensiale. Vi bruker god tid på fase 1 og skaper både ide og konsept i løpet av denne prosessen.

  • Hva ønsker man å kommunisere?
  • Hvem skal vi kommunisere til?
  • Hvordan bør det kommuniseres?

Disse spørsmålene må identifiseres for å skape oppmerksomheten man trenger for å treffe riktig segment.

Steg 2

70%

I fase 2 distribuerer vi det ferdige produktet til den relevante målgruppen. Dette forutsetter at man har en god forståelse for dine produkter ditt segment og ditt budskap. Her kommer valg av mediekanaler inn, og her er det ingen begrensinger på valgmuligheter.

Steg 3

95%

I siste fase ser vi på hvordan publikum responderer på budskapet. Vi har fokus på avtalt budsjett rapporterer fortløpende både respons og status på budsjettet på underveis. Her sørger vi får at du som kunde får det dere betaler for.

Vil du vite mer om hvordan vi jobber?

Kontakt oss

Vil du vite mer om våre tjenester?

Kontakt oss