Alle skal trives

Kverneland Bil hadde innsett at deres gamle nettside hadde utfordringer. En del av vår oppgave ble at besøkende lettere kan finne fram til den bilen eller tjenesten som dekker deres behov.

Alle skal trives i en bil fra Kverneland Bil, og alle skal trives på nettsiden deres. Illustrasjonene og designet er folkelig og hyggelig. Vårt UX-design gjør nettstedet enkel å forstå.

Den nye nettsiden ga umiddelbare resultater. Fluktfrekvensen ble redusert fra 60% til 0,6%. Nye kvernelandbil.no har stabilt holdt på de de besøkende siden lansering sensommeren 2021.

Nettsideutvikling, UX, design, og innhold

For å få bedre innsikt i hva bilkunder ser etter når de skal kjøpe ny bil, gjorde vi et dypdykk i dataene fra den gamle nettløsningen. Der så vi hvordan kunden leter etter informasjon og hva som trigger dem.

Vi produserte også innhold. Blant annet en reklamefilm for deres nye Jeep Wrangler.

Play Video about Kverneland bil - Jeep Wrangler

Relaterte prosjekter