fbpx
På tide med noe nytt?

obos fornebu

HJEMPROSJEKTER – OBOS FORNEBU

UTFORDRING 

Obos Fornebulandet skulle utvikle og etablere et nytt samfunn på Fornebu i Bærum. I løpet av 2022 skal Fornebu fungere som en 5-minuttersby med boliger, arbeidsplasser og daglige gjøremål innenfor 5 minutters gangavstand fra der de bor. Hvordan kan vi bidra til at du vurderer en leilighet på Fornebu når du skal selge huset, og hvordan øker vi kjennskap til hvilke fordeler det er ved å være Obosmedlem?

LEVERANSE

UTFORDRING 

UTFORDRING 

Obos Fornebulandet skulle utvikle og etablere et nytt samfunn på Fornebu i Bærum. I løpet av 2022 skal Fornebu fungere som en 5-minuttersby med boliger, arbeidsplasser og daglige gjøremål innenfor 5 minutters gangavstand fra der de bor. Hvordan kan vi bidra til at du vurderer en leilighet på Fornebu når du skal selge huset, og hvordan øker vi kjennskap til hvilke fordeler det er ved å være Obosmedlem?

LEVERANSE

PRODUKSJON

Gjennom en serie artikler med bilder og videoer publisert på Botrend.no, vårt eget nettsted for bolig, arkitektur og interiør, økte B17 kjennskapen til utviklingen på Fornebulandet. Ved månedlig eksponering av tematikk som direkte og indirekte berørte den definerte målgruppen, jobbet vi systematisk mot et publikum som hadde vist interesse eller agert på de aktuelle artiklene. Deretter traff vi disse med banner- og facebookannonsering med et definert budskap.

LØSNING

Målet med kampanjen var ikke å selge, men å få målgruppen til å vurdere Fornebu som sitt nye bosted. Merkekjennskap er vanskelig å måle, men med mye oppmerksomhet og engasjement i sosiale medier, som tagginger, delinger og kommentarer, viste det at vi traff bra med budskapet. Under hver artikkel ble det lagt inn et skjema hvor leseren kunne booke en uforpliktende prat med Obos.

Les mer om hvordan vi jobbet med prosjektet her. 

De har vært tilstede i hele prosessen, både i forkant, underveis og i etterkant av kampanjen. Jeg vil på det sterkeste anbefale B17 Media til andre. De er veldig «på», så jeg føler man får valuta for penga.

TEAMET BAK 

Fanny D. Arvesen
Konseptutvikler

PRODUKSJONER FOR OBOS FORNEBU

Start video
Start video
Start video
obos prosjekt

Litt for mye fritid?
Les saken >

Film1 scaled

Bo i et sosialt nabolag?
Les saken >

Pa tide med noe nytt

På tide med noe nytt?
Les saken >

Obos banner Hage 580x400 1
Obos banner Fritid 580x400

DETTE KAN VI HJELPE DEG MED

FLERE PROSJEKTER

Bamsefondet
Reklamefilm som bidro til økt kjennskap og flere søkere til Bamsefondet.
Har du rom for en til?
Slik økte vi antall søknader om å bli familiehjem fra 0 til 100 på ett år.
Alle skal trives i en bil fra Kverneland bil
Slik reduserte vi fluktfrekvensen på Kverneland bil sin nettside fra 60 % til 0,4 %.
Mye mer enn bare luft
Slik har vi hjulpet Østberg med å styrke merkevaren sin i det norske markedet.
Frisk Asker
Slik har vi profesjonalisert den visuelle identiteten til Frisk Asker Hockey.
Årets kuleste sommerleir
Slik fikk Surfcamp rekordmange deltakere til sin sommercamp.

Få med deg alle
oppdateringer fra B17

Vil du ha inspirerende og faglig innhold om markedsføring og prosjekter vi jobber med? Meld deg på vårt nyhetsbrev som sendes ut en gang i måneden. 

 

Vi bruker cookies for din brukeropplevelse – Les mer