fbpx
Vi skaper hverdagsøyeblikk

abbl

HJEMPROSJEKTER – ABBL

UTFORDRING 

I forbindelse med sitt 75-årsjubileum ønsket Asker og Bærum Boligbyggelag (ABBL) å markere dette gjennom en merkevarebyggende kampanje. Målet var å skaffe flere medlemmer og bli en synligere aktør i markedet. 

LEVERANSE

UTFORDRING 

UTFORDRING 

I forbindelse med sitt 75-årsjubileum ønsket Asker og Bærum Boligbyggelag (ABBL) å markere dette gjennom en merkevarebyggende kampanje. Målet var å skaffe flere medlemmer og bli en synligere aktør i markedet. 

LEVERANSE

PRODUKSJON

Gjennom en årrekke har ABBL bidratt til at sine medlemmer kan bo. I ethvert hjem skapes nye øyeblikk- hver dag. Slike hverdagsøyeblikk foregår ofte rundt spisebordet. Vi ønsket derfor å vekke de gode følelsene vi opplever sammen rundt mat og hygge i alle hjem. Dette ble utgangspunktet til all markedskommunikasjon vi produserte og distribuerte. ABBL ønsket i tillegg å formidle til sine medlemmer at de tar deres ønsker og behov på alvor ved å tilpasse fremtidens generasjonsboliger. 

LØSNING

Sammen med kunden kom vi frem til at video var den mest effektive måten å vekke engasjement og følelser hos målgruppen. Videoen ble delt i sosiale medier og på digitale skjermer hos lokale kjøpesenter, kino og kulturhus. En artikkel om morgendagens generasjonssamfunn ble publisert i medlemsbladet deres og i Budstikka. Den merkevarebyggende kampanjen ble synliggjort gjennom bannerannonsering, bussreklame og annonsørinnhold. 

B17 løste oppdraget med en flott film og en innholdsrik artikkel med tekst og bilde. De evnet å formidle å vise frem små glimt av våre medlemmers hverdag, og det klarte de på en god visuell måte

Johannes Rivertz, markedssjef

TEAMET BAK 

Fanny Arvesen
Konseptutvikler

Kristin Kongslie
Prosjektleder

Erik G. Vangsnes
Videoprodusent

PRODUKSJONER FOR ABBL

Start video
b17 prosjekt med abbl
b17 prosjekt med abbl
b17 prosjekt med abbl
b17 prosjekt med abbl

Fremtidens boliger i Asker og Bærum
Les saken >

abbl prosjekt
par forelsket

DETTE KAN VI HJELPE DEG MED

FLERE PROSJEKTER

Bamsefondet
Reklamefilm som bidro til økt kjennskap og flere søkere til Bamsefondet.
Har du rom for en til?
Slik økte vi antall søknader om å bli familiehjem fra 0 til 100 på ett år.
Alle skal trives i en bil fra Kverneland bil
Slik reduserte vi fluktfrekvensen på Kverneland bil sin nettside fra 60 % til 0,4 %.
Mye mer enn bare luft
Slik har vi hjulpet Østberg med å styrke merkevaren sin i det norske markedet.
Frisk Asker
Slik har vi profesjonalisert den visuelle identiteten til Frisk Asker Hockey.
Årets kuleste sommerleir
Slik fikk Surfcamp rekordmange deltakere til sin sommercamp.

Få med deg alle
oppdateringer fra B17

Vil du ha inspirerende og faglig innhold om markedsføring og prosjekter vi jobber med? Meld deg på vårt nyhetsbrev som sendes ut en gang i måneden. 

 

Vi bruker cookies for din brukeropplevelse – Les mer