fbpx
Alle skal trives i en bil fra Kverneland bil

kverneland bil

HJEM – PROSJEKTER – KVERNELAND BIL

UTFORDRING 

Kverneland Bil sitt mål/visjon er at alle skal trives i en bil fra Kverneland bil. Det innebærer å kunne tilby en bil som passer til store deler av markedet. 

Den gamle nettsiden var uoversiktlig og lite fleksibel. Vi ville gjøre det lettere for kunden å finne frem til bilen eller tjenesten som skulle dekke deres behov. Derfor valgte vi å fremheve kvalitetene ved de enkelte bilene og menneskene som utfører tjenestene.

LEVERANSE

PRODUKSJON

For å få bedre innsikt i hva bilkunder ser etter når de skal kjøpe ny bil, dypdykket vi ned i dataene fra den gamle nettløsningen. Der så vi hvordan kunden leter etter informasjon, hva de trigges av og hva som er viktig å vite når de skal kjøpe bil. 

For å vise markedet det brede sortimentet av biltyper og modeller, valgte vi å plassere mennesker i sitt naturlige miljø. Enten du trenger en bil til pendling, til hverdagsbruk med familien, til fjells eller som rent tidsfordriv, har Kverneland Bil en bil som passer for alle. Dette er tydelig på den nye nettsiden.

LØSNING

Den nye nettsiden ga umiddelbare resultater og fluktfrekvensen ble redusert fra 60 % til 0,6 %. Den har vært stabil siden lansering sensommeren 2021. 

Løsningen fremstår som ryddig, inspirerende og intuitiv. For at de som besøker nettsiden ikke skal få for mange valg, har vi valgt å fokusere på triggere som gjør at de raskt navigerer seg frem til riktig side. Det gjør det enkelt å finne frem til nye biler, brukte biler, verkstedtjenester eller kontaktinfo til sin lokale forhandler. 

TEAMET BAK 

Anders Berg

Anders Berg
Rådgiver

Kristin Kongslie

Kristin Kongslie
Prosjektleder

Vegard 120x120 1

Vegard Berg
Webutvikler

PRODUKSJON FOR KVERNELAND BIL

Kverneland bil nettside
Kverneland bil nettside
prototype

DETTE KAN VI HJELPE DEG MED

FLERE PROSJEKTER

Bamsefondet
Reklamefilm som bidro til økt kjennskap og flere søkere til Bamsefondet.
Har du rom for en til?
Slik økte vi antall søknader om å bli familiehjem fra 0 til 100 på ett år.
Alle skal trives i en bil fra Kverneland bil
Slik reduserte vi fluktfrekvensen på Kverneland bil sin nettside fra 60 % til 0,4 %.
Mye mer enn bare luft
Slik har vi hjulpet Østberg med å styrke merkevaren sin i det norske markedet.
Frisk Asker
Slik har vi profesjonalisert den visuelle identiteten til Frisk Asker Hockey.
Årets kuleste sommerleir
Slik fikk Surfcamp rekordmange deltakere til sin sommercamp.

Få med deg alle
oppdateringer fra B17

Vil du ha inspirerende og faglig innhold om markedsføring og prosjekter vi jobber med? Meld deg på vårt nyhetsbrev som sendes ut en gang i måneden. 

 

Vi bruker cookies for din brukeropplevelse – Les mer