Utfordringen med Nedre Bleiker Gård
Skånsomt plassert i et grønt paradis, på Nedre Bleiker Gård i Asker, skulle det skapes et nytt boligprosjekt. For å gjøre boligprosjektet kjent og skaffe nok interessenter før boligsalget startet, ønsket kunden markedsføring gjennom merkevarebyggende tiltak
Dette gjorde vi
Når vi kjøper oss nytt hus er det mer enn selve huset som er viktig. Beliggenheten, nabolaget og atmosfæren rundt er med på å skape et hjem og et liv. Nedre Bleiker gård ligger sentralt til i Asker, med kort avstand til flott natur og areal bestående av fredede eiketrær og et historisk gårdstun. Når vi produserte annonsørinnhold var det med fokus på å skape en identitet ved prosjektet som vekket følelser hos interessentene, slik at de ville ønske å bosette seg her.
Dette fikk vi til
Innholdet ble distribuert til Budstikkas lesere på nett og i papiravisen. På nettavisen ble det laget 4 ulike annonsørinnhold, tilpasset desktop og mobil, som lå i rotasjon på forsiden i en kort periode. Pluggene ble optimalisert underveis slik at den som oppnådde best klikkresultater ble vist mest.
Artikkelen ble også delt som sponset innhold gjennom Budstikka sin Facebook-konto. Her kunne vi målstyre kampanjen til et område på 20 km rundt Asker. Det ble laget tre ulike budskap i starten, med optimalisering fortløpende slik at den beste annonsen ble mest delt.
Les artiklene som ble skrevet:
Nå går de nye leilighetene unna
25 leiligheter med nostalgisk ytre og moderne indre
Kanalvalg
Sosiale medier, innholdsmarkedsføring
Les hele kundecaset og se hvordan vi oppnådde et salg på 90 % etter første salgstrinn.
–Om samarbeidet med B17 Media har det vært skreddersom hele veien. Det å velge et lokalt mediebyrå som vet hva som fungerer i området, og som har spisskompetanse på markedsføring har vært essensielt.
Ansvarlig eiendomsutvikler, Stein Lyseng Østad
Vil du vite hvordan vi kan oppnå det samme for din merkevare og ditt produkt?