fbpx

Vi er nettsideutviklere innholdsprodusenter merkevarebyggere designere markedsførere historiefortellere

Vår drivkraft er å bygge relasjoner mellom mennesker og merkevarer

VÅRE TJENESTER

lorem ipsum dolor sit amet consetetur

Lorem ipsum dolor sit amet, consetetur sadipscing elitr, sed diam nonumy eirmod tempor invidunt ut labore et dolore magna aliquyam erat, sed diam voluptua. At vero eos et accusam et justo duo dolores et ea rebum. Stet clita kasd gubergren, no sea takimata sanctus est L
close up photo of woman s face 3064717 scaled

OM OSS

Vi inspirerer mennesker til å ta gode valg

Alle har en historie.Vår viktigste oppgave er å inspirere til å fortelle hvem du er, hva du gjør og
Vi er historiefortellere. I B17 jobber vi alle mot et felles mål. Vi skal formidle selskapets merke
ekte, nær og ærlig måte.

VÅRE PROSJEKTER

HJEM – VÅRE PROSJEKTER

Kunde

Familiehjelp

Prosjekt

Slik økte vi antall søknader om å bli familiehjem fra 0 til 100 på ett år.

Kunde

Bamsefondet

Prosjekt

Slik økte vi kjennskap og bidro til flere søkere for Bamsefondet. 

Kunde

Kverneland Bil

Prosjekt

Slik reduserte vi fluktfrekvensen på Kverneland bil sin nettside fra 60 % til 0,4 %. 

Kunde

Östberg Norge

Prosjekt

Slik har vi hjulpet Østberg med å styrke merkevaren sin i det norske markedet. 

Kunde

Frisk Asker

Prosjekt

Slik har vi profesjonalisert den visuelle identiteten til Frisk Asker Hockey. 

Kunde

Festus Event – Surfcamp

Prosjekt

Slik fikk Surfcamp rekordmange deltakere til sin sommercamp.

Kunde

Motorpool

Prosjekt

Slik ble Motorpool årets markedsfører hos Jaguar og Land Rover Norge.

BLOGG

HJEM – BLOGG

Merkevaren for de fremoverlente? Bli med eventyreren på tur!
Vi nordmenn har alltid vært eventyrere. Flere av de mest kjente eventyrerne i verden er norske. Heyerdahl, Amundsen, Nansen. Men er vi egentlig glad i eventyrer-merkevarene?
Merkevarene som har svarene på alt? Hør på Vismannen!
Så langt i serien om arketyper, har vi diskutert flere merkevarer som setter kreativitet og følelser først. Sist om skaperen og den uskyldige. I dette innlegget skal vi ta frem merkevarene som snakker til den andre siden av hjernen. Storhjernen eller cerebrum. Fakta, fornuft og realitetsorientert.
Evig optimistisk merkevare? Smil til den uskyldige
Den uskyldige arketypen representerer et ønske om lykke, fred og harmoni. Rett og slett å ha det bra. I Norge har vi noen sterke og ganske tydelige merkevarer som har egenskapene til den uskyldige. Hvordan kan det ha seg at tre av verdens største merkevarer ønsker å posisjonere seg som denne arketypen?
Merkevaren for å endre verden? Velkommen Skaperen
I en verden full av kontroll og orden, er Skaperen et friskt pust. Et frisk pust som sjeldent snakker om, eller tenker på KPI’er, regneark eller profitt. De våkner gjerne med en tanke om at verden må endres til det bedre, og at kreativitet må tilbake i forbrukerens hender.
Synlig på nett – markedsføring inspirert av Jon Fosse
Mange bedrifter stiller spørsmål rundt hva organisk synlighet på nett er og hvorvidt det er noe bedriften trenger. I denne tiraden utkledd som en artikkel skal jeg geleide dere gjennom noen kjente begreper innenfor SEO (Søkemotoroptimalisering) og vise til eksempler fra IKEA og Jon Fosse. Formålet er at du skal sitte igjen med en litt bedre forståelse av hva SEO er og hvordan det kan hjelpe din bedrift. Siden søkemotorer som Google er sykt glad i lister, legger jeg med kjøreplanen i listeformat;
Søkemotoroptimalisering for WordPress - SEO Guide
For at din nettside skal bli synlig på Googles søkemotor, så må man søkemotoroptimalisere(SEO). Vi skal igjennom denne guiden vise hvordan du enklest mulig kan øke din synlighet på Google og få mer organisk trafikk til din WordPress side.

Få med deg alle
oppdateringer fra B17

Vil du ha inspirerende og faglig innhold om markedsføring og prosjekter vi jobber med? Meld deg på vårt nyhetsbrev som sendes ut en gang i måneden. 

 

Vi bruker cookies for din brukeropplevelse – Les mer