fbpx

Vi er nettsideutviklere innholdsprodusenter merkevarebyggere designere markedsførere historiefortellere

Vår drivkraft er å bygge relasjoner mellom mennesker og merkevarer
close up photo of woman s face 3064717 scaled
close up photo of woman s face 3064717 scaled

DETTE ER OSS

Vi er et kommunikasjon- og markedsføringsbyrå som hjelper bedrifter med å bygge en sterkere og tydeligere merkevare.

Verktøyet vi bruker for å skape og bygge nære relasjoner mellom mennesker og merkevarer, er historiefortelling. 

Vi er stolte over å kunne være en partner som kan levere alle tjenestene du trenger innen kommunikasjon og markedsføring. Bred erfaring fra bransjen og god kjennskap til lokalmiljøet gjør at vi kjenner næringslivet i Asker og Bærum bedre enn de fleste.

Vår drivkraft er å utfordre, utforme, visualisere, inspirere og formidle din historie – på riktig sted til riktig tid. 

OM OSS

Vi inspirerer mennesker til å ta gode valg

Alle har en historie.Vår viktigste oppgave er å inspirere til å fortelle hvem du er, hva du gjør og
Vi er historiefortellere. I B17 jobber vi alle mot et felles mål. Vi skal formidle selskapets merke
ekte, nær og ærlig måte.

VÅRE PROSJEKTER

HJEM – VÅRE PROSJEKTER

Kunde

Familiehjelp

Prosjekt

Slik økte vi antall søknader om å bli familiehjem fra 0 til 100 på ett år.

Kunde

Bamsefondet

Prosjekt

Slik økte vi kjennskap og bidro til flere søkere for Bamsefondet. 

Kunde

Kverneland Bil

Prosjekt

Slik reduserte vi fluktfrekvensen på Kverneland bil sin nettside fra 60 % til 0,4 %. 

Kunde

Östberg Norge

Prosjekt

Slik har vi hjulpet Østberg med å styrke merkevaren sin i det norske markedet. 

Kunde

Frisk Asker

Prosjekt

Slik har vi profesjonalisert den visuelle identiteten til Frisk Asker Hockey. 

Kunde

Festus Event – Surfcamp

Prosjekt

Slik fikk Surfcamp rekordmange deltakere til sin sommercamp.

Kunde

Motorpool

Prosjekt

Slik ble Motorpool årets markedsfører hos Jaguar og Land Rover Norge.

BLOGG

HJEM – BLOGG

Men størst av alt er ærligheten
Hver dag blir vi eksponert for flere tusen reklamebudskap, det blir over en million i året. Det finnes mange avsendere av varer og tjenester som ligner på hverandre, alle vil selvfølgelig at du skal velge nettopp deres produkt. Noen kampanjer treffer rett i hjernebarken, noen legger seg i underbevisstheten og bygger merkevare over tid, og andre treffer kanskje ikke i det hele tatt. Hvis jeg spør hvermannsen om reklame, så tror jeg de fleste vil påstå det siste. Derfor er differensiering viktig – skill deg ut sånn at målgruppen har ditt produkt først i minnet.
Annonsering i 2023 – hvordan velge kanal og budskap?
Trendy trender for annonsering i 2023 (og alle andre år). Jeg skjønner at man ønsker en quick-fix som gir deg en enkel løsing på hvor man skal prioritere å annonsere, men dette finnes det ikke et universielt svar på. For å velge riktig kanal å prioritere i år, så må du ta stilling til egen posisjon, merkevare og kundereisen… slik som alle andre år.
AI – bør bransjen bli bekymra?
AI er det nye årets store snakkis. Tjenesten ChatGPT fra OpenAI er programmert til å svare på spørsmål ved bruk av kunstig intelligens. Den kan brukes til å produsere artikler, sangtekster, eller kode fullstendige løsninger – uten at du får det samme svaret to ganger. Vegard har allerede testet og godkjent tjenesten til å produsere fungerende koder. Med nok input, vel å merke, men betyr dette at vi bør være bekymra?
Merkevarene som alltid er i opposisjon - Rebellene
Må verden endres? Ja, sier rebellen! Og nødvendigvis ikke på en jordnær måte. Rebellen er tydelig og kanskje på en måte som gjør at “folk flest” skyr unna og synes det blir mye. Men det er noe sjarmerende med rebellen. Og noe som er hevet over enhver tvil – rebellen får ting gjort!
Vi plukker opp lokalt talent!
Etter et nytt rekordår styrker vi ledergruppen med Johanne Skaatun, som kommer fra Micro Matic.
Hva kjennetegner en kreativ person?
Det finnes ikke noe fasitsvar på hva som kjennetegner en kreativ person. Men jeg tror at alle kan utvikle kreativitet ved å være nysgjerrige og tøye fastsatte grenser og rammer. Ikke minst se etter nye ideer i alt rundt seg og være åpen for det som er nytt og annerledes.

Få med deg alle
oppdateringer fra B17

Vil du ha inspirerende og faglig innhold om markedsføring og prosjekter vi jobber med? Meld deg på vårt nyhetsbrev som sendes ut en gang i måneden. 

 

anders
Vi bruker cookies for din brukeropplevelse – Les mer