Utfordringen med familiehjelp

Familiehjelp tok kontakt med oss fordi de ville bli mer synlig og posisjonere seg i markedet. Det var få som visste hvem de var og hva de gjorde. Familiehjelp ønsket å få flere familiehjem som kunne være med å endre vanskeligstilte barn og unge sin oppvekst. 

Dette gjorde vi

Vi mener det er historiene bak menneskene og selskapet som gjør Familiehjelp unike og som bidrar til å bygge gode relasjoner til familiehjemmene. Historiene ble derfor brukt som utgangspunkt da nettsider og utforming av alt innhold ble laget. Vi ønsket at deres interessenter skulle kjenne på hvor verdifullt og meningsfullt en jobb som familiehjem vil være. 

Dette fikk vi til

Under hele prosessen har vi vært fysisk tilstede for å oppleve alt Familiehjelp gjør og tilbyr. Vi har vært med på de ulike campene som de driver, vi har møtt menneskene som jobber der og vi har snakket med familier som har barn boende hos seg på oppdrag for Familiehjelp. Det har hjulpet oss med å forstå situasjonen til de involverte bedre, noe som er avgjørende for at vi skal kunne kommunisere og visualisere kommunikasjonsstrategien på en best mulig måte. 

Les mer om hvordan vi har jobbet med Familiehjelp og se hva vi har produsert av kommunikasjonsmateriell. 


Kanalvalg

Søk, sosiale medier, innholdsmarkedsføring

 

–B17 har levert langt over forventning. De har hjulpet oss med å analysere markedet og finne løsninger for oss som vi aldri hadde klart på egen hånd. I tillegg har de laget helt fantastisk fine filmer som brukes som historier på nettsidene og i annonsering. Samarbeidet har vært veldig bra. Det har blitt et produkt som alle hos oss er veldig stolte av!

Daglig leder, Lars H. Fengsrud

Vil du vite hvordan vi kan oppnå det samme for din merkevare og ditt produkt?

Kontakt oss