fbpx

Designbyrå i Asker og Bærum

HJEM JOBBE HOS OSS

DESIGNBYRÅ

B17 er et designbyrå som holder til i Asker og Bærum. Vi leverer tjenester som grafisk profil, merkevaresprint, markedsføring, strategi og nettsider.

Lidenskap for våre kunder

Vår lidenskap er å kunne være med fortelle din eller deres historie. I en historie er det viktig å få frem hvem du er, hva du gjør og hvorfor du gjør det. Resultatet av dette vil være gode relasjoner mellom deg og dine kunder.

1W1A7551

Vi er stolte av å kunne faget vårt. Se hva vi kan gjøre for deg som designbyrå.

Merkevaresprint

For å finne din merkevare, så kan du stille deg spørsmålene: Hvem er du, hva skal du si og hvorfor? Disse tre spørsmålene er viktig å stille seg når det kommer til markedsføringen din.

Grafisk profil

En grafisk profil angir rett bruk av logo, typografi, farger og bilder. En grafisk profil gjelder for alle flater og kanaler.

Markedsføring

Markedsføring av ditt selskap er viktig for å bygge merkevare, selge produkter, formidle budskap og skape tillit i markedet du konkurrerer i. 

Markedstrategi

En markedstrategi skal inneholde en langsiktig plan med tydelig målsetninger, hvordan bedriften skal oppfattes og hvordan du skal nå målsetningene.

Markedsmateriell

Vi leverer alt innenfor trykksaker, bannere, logo og emballasje. Vi tilpasser alt ettersom hvilke kanaler og format som skal brukes.

Nettsider

En god nettside laster raskt, har fokus på brukervennlighet og kjøpsreise. Man skal ikke bruke mer enn 3 sekunder på å bestemme seg for hva man skal gjøre på en nettside. 

Vi får våre kunder til å fortelle sin historie. Se noen av våre prosjekter.

Bamsefondet
Reklamefilm som bidro til økt kjennskap og flere søkere til Bamsefondet.
Har du rom for en til?
Slik økte vi antall søknader om å bli familiehjem fra 0 til 100 på ett år.
Alle skal trives i en bil fra Kverneland bil
Slik reduserte vi fluktfrekvensen på Kverneland bil sin nettside fra 60 % til 0,4 %.
Mye mer enn bare luft
Slik har vi hjulpet Østberg med å styrke merkevaren sin i det norske markedet.
Frisk Asker
Slik har vi profesjonalisert den visuelle identiteten til Frisk Asker Hockey.
Årets kuleste sommerleir
Slik fikk Surfcamp rekordmange deltakere til sin sommercamp.
Dra hvor som helst
Slik ble Motorpool årets markedsfører hos Jaguar og Land Rover Norge.
Når strømmen går i Asker og Bærum...
Slik jobbet vi med employer branding for Budstikka.
Kverneland Bil
Slik ble vi en stødig og trygg partner på markedsføring for Kverneland Bil.
Alle har bagasje
Slik hjalp vi Sisters in Business med å selge flere handlenett.
Vi skaper hverdagsøyeblikk
Slik ble vi med å feire ABBL sitt 75-årsjubileum!
Vi sees i morgen!
Slik støttet vi det lokale næringslivet i Bærum da Norge stengte ned under pandemien.

Trenger du et designbyrå?

Ta gjerne en prat med oss. Vi vil veldig gjerne høre fra deg!

DSC03844

Hent inspirasjon fra bloggen vår

Merkevaren for de fremoverlente? Bli med eventyreren på tur!
Vi nordmenn har alltid vært eventyrere. Flere av de mest kjente eventyrerne i verden er norske. Heyerdahl, Amundsen, Nansen. Men er vi egentlig glad i eventyrer-merkevarene?
Merkevarene som har svarene på alt? Hør på Vismannen!
Så langt i serien om arketyper, har vi diskutert flere merkevarer som setter kreativitet og følelser først. Sist om skaperen og den uskyldige. I dette innlegget skal vi ta frem merkevarene som snakker til den andre siden av hjernen. Storhjernen eller cerebrum. Fakta, fornuft og realitetsorientert.
Evig optimistisk merkevare? Smil til den uskyldige
Den uskyldige arketypen representerer et ønske om lykke, fred og harmoni. Rett og slett å ha det bra. I Norge har vi noen sterke og ganske tydelige merkevarer som har egenskapene til den uskyldige. Hvordan kan det ha seg at tre av verdens største merkevarer ønsker å posisjonere seg som denne arketypen?
Vi bruker cookies for din brukeropplevelse – Les mer